Aku, dia dan mereka.

Thursday, December 6, 2012

Mendamba RedhaNya..




Kamu..
maafkanku kerana kurang memberi perhatian padamu,
aku hanya memerhatikanmu dari jauh ,
maafkanku kerana jarang mengambil tahu tentangmu ,
mungkin hati ini sudah beku,
mungkin jua hati ini semakin jauh ..

Kamu yang pernah menyapa..
Bagiku mengenalimu adalah antara memoir terindah,
Allah telah temukan kita ,
semakin aku menidakkan kehadiranmu ,
semakin ruh,jasad dan bayangmu hadir dalam hidupku..
Kamu yang jauh..
Biarlah diri ini begini ,
Allah lebih tahu ,
apa sahaja yg akan terjadi ,
Hanya Allah yg tahu perasaan ini ,
Aku tahu..
mungkin diri ini tidak membawa erti padamu,
Namun,
 Doaku dirimu akan bahagia dan terus bahagia..


Kamu insan itu,
Maafkanku sekali lagi ,
Maafkanku kerana menjauhkan diri darimu,
Semoga kamu dan aku menemui cinta sejati ,

Cinta yg menuju ke jalan Allah ,
Cinta kekal Abadi ,
Cinta pada Yg Maha Esa
Kerna
RedhaNya yang kita damba..



No comments:

Post a Comment